2009年8月18日火曜日

Lazy Sunday

Hit to the beach for the first time in this summer.
We went to one of the "quiet" beach in Enoshima. Though still so many people were in/around the beach area.

日本の海はかれこれ十年?ぶりでした。
あんまり期待はしていなかったビーチだけどsunsetがきれいだったことが収穫かな。

友達と自分があまりに白いのでちょっと笑えた。
みなさん日焼けもほどほどに・・・ (焼けない体質なのでちょっとくやしい)

The beach overall was not very nice (dirty!) but oh well, we get to see my friend’s dance performance
and beautifull sunset in the end.

I got pretty tired on the way back, it took almost 2 hours to get to the city centre.
I rarely fall sleep on trains but I did immediately this time and it was
strangely nice. haha

電車ではめずらしくばくすい。。 そして三回ほど頭を窓にぶつけた 笑

えのしまはもう泳ぐっていう目的じゃいかないかな・・ 

★★☆☆☆

0 件のコメント:

コメントを投稿